100 % синтетична високотехнологічна моторна олива з високими експлуатаційними властивостями, схвалена численними автовиробниками. Спеціально розроблено для автомобілів останнього покоління, які оснащуються бензиновими двигунами та дизелями, атмосферними або з турбо нагнітачами, з непрямим або безпосереднім упорскуванням, які відповідають екологічним нормам Euro 4, 5 або 6, для яких регламентовані моторні оливи, що відповідають вимогам стандарту ACEA. динамічною в’язкістю HTHS (> 3.5 мПа*с) та зі зниженим вмістом сульфатної золи, сірки та фосфору — «Mid SAPS».
Сумісно з каталітичними нейтралізаторами, фільтрами твердих частинок дизельних та бензинових двигунів.
Вимоги стандарту ACEA C3 націлені на забезпечення значного опору руйнуванню мастильної плівки та сприяння зниження кількості шкідливих викидів потужними двигунами. Моторна олива MOTUL 8100 X-clean gen2 5W-40 створена з використанням виключно синтетичних базових компонентів зі зниженим вмістом сульфатної золи, фосфору та сірки (Mid SAPS), що забезпечує виняткову стійкість мастильної плівки, забезпечує зниження тертя у двигуні та повністю сумісне з систем відпрацьованих газів. MOTUL 8100 X-clean gen2 5W-40 має високі мастильні властивості, забезпечує значне уповільнення зносу, і підвищену термоокислювальну стабільність, що знижує витрату оливи. Ця олива забезпечує розширені міжзмінні інтервали, визначені бортовим комп`ютером.
Численні OEM-виробники, такі як KIA/HYUNDAI, HONDA, MITSUBISHI, NISSAN, SUZUKI, SSANGYONG... рекомендують використовувати моторні оливи з відповідністю вимогам стандарту ACEA C3 для більшості своїх сучасних моделей, особливо для дизелів, які оснащені фільтрами твердих частинок DPF.
Специфікація BMW LL-04 висуває високі вимоги до експлуатаційних властивостей моторного мастила, особливо при оснащенні двигуна системою Valvetronic, і чутливими компонентами систем доочищення газів, що відпрацювали.
Ця специфікація відповідає вимогам всіх двигунів BMW, з 2004 року виробництва, а також двигунів BMW, які вимагають дотримання специфікації BMW LL-98 і LL-01.
MOTUL 8100 X-clean gen2 5W-40 повністю відповідає вимогам специфікації BMW Long Life-04 від BMW Group для автомобілів BMW, MINI та ROLLS-ROYCE як до, так і після 2019 модельного року. Для моделей до 2019 року також допустимо використання моторного мастила MOTUL 8100 X-clean 5W-40.
Специфікація GM-OPEL dexos2 покриває всю серію дизелів GM-OPEL (включаючи двигуни, що оснащені фільтрами твердих частинок) та більшість бензинових двигунів модельного ряду з 2010 року випуску. Крім того, специфікація GM-OPEL dexos2TM повністю покриває вимоги попередніх специфікацій GM: GM-LL-A-025 (бензинові двигуни) та GM-LL-B-025 (дизелі).
MERCEDES розробив специфікацію MB 229.52, вимагаючи від мастила стабільну роботу в найскладніших температурних режимах та забезпечення сумісності із системами доочищення вихлопних газів. Специфікація MB 229.52 застосовується для всіх автомобілів Mercedes, які оснащені дизелями BlueTEC з виборчою каталітичною системою нейтралізації (SCR). AdBlue® дозволяє видалити оксид азоту (NOx) з відпрацьованих газів. Стандарт MB 229.52 повністю покриває вимоги специфікацій MB 229.51 та MB 229.31 для дизелів Mercedes оснащених фільтрами твердих частинок (DPF) та деяких бензинових двигунів.
Специфікація MB 229.52 також передбачає покращені низькотемпературні властивості - протікання при низьких температурах, що зменшує гідродинамічне тертя та покращує паливну економічність. Ця властивість забезпечує легкий запуск двигуна, швидке наростання тиску, прискорене досягнення робочої температури та наростання обертів разом зі зниженням викидів CO2 в атмосферу.
Специфікація Porsche C40 має на меті забезпечення високої стійкості моторного мастила при навантаженнях на зсув. Ця специфікація особливо рекомендується для бензинових двигунів, які оснащуються фільтрами твердих частинок GPF. Специфікація Porsche C40 не сумісна з іншими специфікаціями Porsche, як A40, C30 або C20.
Групою RENAULT розроблені специфікації RN0700 та RN0710 для моторних мастил, які відрізняються високою стійкістю оливи у підвищених робочих температурах.
Специфікація RN 0700 покриває всі атмосферні бензинові двигуни групи RENAULT (Renault, Dacia, Samsung), крім Renault Sport, а також дизелі, у тому числі 1,5 л dCi, не оснащені фільтрами твердих частинок DPF потужністю менше 100 л. для яких встановлені міжсервісні інтервали 20 000 км або 1 раз на рік.
Специфікація Renault RN0710 поширюється на всі бензинові двигуни, двигуни Renault Sport та дизелі з турбонагнітачами, які не оснащуються фільтрами твердих частинок DPF. Специфікація RN0710 не поширюється на автомобілі Renault, оснащені дизелем об`ємом 1.5 dCi без фільтру твердих частинок (DPF) потужністю менше 100 к.с. та фіксованим інтервалом заміни олії у 20000 км або 1 раз на рік. Ці двигуни вимагають дотримання специфікації RN0700. На дизелі об`ємом 2.2л DCI з фільтром твердих часток DPF поширюється специфікація RN0710, а чи не RN0720.
Специфікація VW 511 00 гарантує високу стійкість мастила при навантаженнях на зсув, щоб забезпечити оптимальне функціонування найвибагливіших бензинових двигунів Групи VAG (VW, Audi, Skoda, Seat), особливо які оснащуються фільтрами твердих частинок GPF. Увага: не використовуйте моторне масло MOTUL 8100 X-clean gen2 5W-40 у разі регламентації автовиробником специфікацій VW 504 00 або 507 00, у таких випадках слід використовувати моторне мастило MOTUL Specific 504 00 507 00 5W-30 / 0 X-clean+5W-30.
Специфікація FIAT 9.55535-S2 вимагає від моторного масла поєднання стандарту ACEA C3 та класу в`язкості 5W-40 для забезпечення сумісності з бензиновими двигунами FIAT, ALFA-ROMEO та LANCIA з липня 2007 року випуску.
Фізико-хімічні властивості
Клас в`язкості 5W-40
Щільність за умов 20°C (68°F) 0.847
В`язкість за умов 40°C (104°F) 77.1 мм2/с
В`язкість за умов 100°C (212° F) 13.5 мм2/с
В`язкість HTHS за умов 150°C (302°F) 3.9 мПа.с
Індекс в`язкості 180
Температура застигання -42°C / -44°F
Температура спалаху 230°C / 446°F
Сульфатна зольність 0.80% маси
Лужне число 8.0 мг KOH/г